*Update 19-4-2026*
De aanmeldingen hebben inmiddels het maximum aantal bereikt. Daardoor is het helaas niet meer mogelijk je in te schrijven.
De excursie naar de Dwingeloo Telescoop zal op 19-9-2026 en CAMRAS gaan plaatsvinden want op die datum is er nog plek. Er hebben zich inmiddels 12 mensen aangemeld en we willen met een busje of met twee busjes of met een paar auto’s die kant op rijden.
Is er iemand die een busje tot zijn beschikking heeft dan hoor ik het graag want dan kunnen we het ding voltanken en gezamenlijk die kant op rijden. Zijn er mensen met rijbewijs D1 dan zou dat ook al heel mooi zijn. Alles helpt!
Laat s.v.p. weten of je een van de twee beschikbaar hebt aub. Een busje of twee huren behoort ook tot de mogelijkheden.




