Op donderdag 24-9-26 organiseren we weer een verkoping voor en door onze leden! Heeft u apparatuur die u niet meer gebruikt en waar u een ander nog blij mee kan maken, dit is uw kans om het aan te bieden. Alles zal in veilingvorm worden aangeboden. Er mag dus geboden worden maar een minimuprijs voor uw spullen is wellicht handig om vooraf vast te stellen.

Bas ph0bas zal proberen uw spullen te veilen en van eigenaar te doen wisselen.